Thursday, August 19, 2010

Cupcake Birthday Cards for my Parents - Καρτούλες 'κεκάκια' για τα γενέθλια των γονιών μου











Items used - Υλικά που χρησιμοποιήθηκαν:


Various items from my stash were used for this project




Those are the cupcake cards i made for my parents birthday. They were both placed inside this cupcake box i made. Instructions i used and template to cut the cupcake shape for the cards/box can be found here

-

Αυτές οι κάρτες-κεκάκια είναι οι καρτούλες που έδωσα στους γονείς μου για τα γενέθλιά τους. Και οι δυο καρτούλες τοποθετούνται στο κουτάκι-κεκάκι που έφτιαξα. Οδηγίες για την κατασκευή των καρτών/κουτάκι μπορούν να βρεθούν εδώ

3 comments:

  1. Μαρία μου Χρόνια Πολλά για την γιορτουλα σου κορίτσι μου και Χρόνια Πολλά για τους καλούς γονείς σου. Τα έφτιαξες τόσο όμορφα!!! Και του χρόνου να είσαστε όλοι καλά.

    ReplyDelete
  2. Υπέροχα!!! Εχεις κάνει αξιολογη δουλειά και με αγάπη

    ReplyDelete
  3. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ Evie και Maria Z!!!!

    Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου Evie μου, να είσαι καλά :) Υγεία σε όλους μας πάνω απ'όλα, να είμαστε όλοι γεροί να δίνουμε αγάπη και να παίρνουμε με όποιον τρόπο μπορούμε!

    ReplyDelete